MasterCard lansează, în parteneriat cu lanţul de magazine Inmedio, Relay, Le Cafe Inmedio, 1 Minute, So Coffee! şi Voyage Cafe, o nouă campanie de comunicare pentru susţinerea plăţilor contactless.
Astfel, orice tranzacţie contactless cu MasterCardPayPass şi Maestro PayPass, efectuată în oricare dintre cele 193 de magazine din toată ţara, va fi premiată pe loc cu un baton de ciocolată Snickers sau cu o băutură energizantă Reload, la alegerea clientului. „Uşurinţa şi rapiditatea cu care poţi face o plată PayPass se potrivesc foarte bine cu natura brandurilor cu care demarăm astăzi această iniţiativă”, adeclarat Gabriel Ghiţă, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. „Aflate în cele mai aglomerate zone din oraşe, în marile centre comerciale, în zonele de tranzit sau de business, în magazine precum Inmedio sau Relay, clienţii intră pentru câteva minute, pentru a-şi lua o gustare rapidă sau a se pune la curent cu ultimele ştiri, şi apreciază plăţile simple şi rapide. Salutăm, aşadar, deschiderea partenerului nostru, LS Travel Retail Romania, faţă de adoptarea metodelor inovatoare de plată şi încurajăm toţi retailerii să afle mai multe despre beneficiile plăţilor contactless PayPass”, a mai spus Gabriel Ghiţă. „Eficienţa în desfăşurarea tranzacţiilor la casa de marcat reprezintă un aspect foarte important şi foarte apreciat de către clienţii noştri”, a declarat Marius Vacalau, Chief Operating Officer LS Travel Retail România. „În acest sens, parteneriatul pe care îl începem astăzi alături de MasterCard ne ajută să oferim un nou serviciu celor peste 1,7 milioane de persoane ce ne trec pragul lună de lună. De asemenea, implementarea sistemului PayPass în toate magazinele pe care le operăm subliniază deschiderea pe care compania noastră o are faţă de orice serviciu inovator, adaptat mediului foarte dinamic şi tehnologizat în care trăim.” În prezent, instr