Raiffeisen Bank are aproximativ 660.000 de clienţi pentru serviciul Raiffeisen Online, iar numărul de tranzacţii realizate pe internet a depăşit 1,77 de milioane. De asemenea, banca a înregistrat o creştere cu 30% a numărului de clienţi anul trecut. Raiffeisen Bank a lansat serviciul de internet banking în 2005, iar în 2012 Raiffeisen Online a fost relansat cu un nou design şi funcţionalităţi îmbunătăţite, prima platforma din România care personalizează interacţiunea cu clienţii, conform situaţiei din conturile lor.
“Strategia Raiffeisen Bank de a oferi mai multe canale de acces la conturile clienţilor (reţeaua de unităţi, telefon mobil sau fix, EPOS-uri sau ATM-uri) s-a dovedit a fi una câştigătoare. Serviciul Raiffeisen Online e foarte solicitat şi apreciat de clienţii noştri, iar banca înregistrează rezultate foarte bune an de an”, a spus Radu Topliceanu, director executiv, Aria Clienţi persoane fizice la Raiffeisen Bank. Raiffeisen Bank are aproximativ 660.000 de clienţi pentru serviciul Raiffeisen Online, iar numărul de tranzacţii realizate pe internet a depăşit 1,77 de milioane. De asemenea, banca a înregistrat o creştere cu 30% a numărului de clienţi anul trecut. Raiffeisen Bank a lansat serviciul de internet banking în 2005, iar în 2012 Raiffeisen Online a fost relansat cu un nou design şi funcţionalităţi îmbunătăţite, prima platforma din România care personalizează interacţiunea cu clienţii, conform situaţiei din conturile lor.
“Strategia Raiffeisen Bank de a oferi mai multe canale de acces la conturile clienţilor (reţeaua de unităţi, telefon mobil sau fix, EPOS-uri sau ATM-uri) s-a dovedit a fi una câştigătoare. Serviciul Raiffeisen Online e foarte solicitat şi apreciat de clienţii noştri, iar banca înregistrează rezultate foarte bune an de an”, a spus Radu Topliceanu, director executiv, Aria Clienţi persoane fizice la Raiffeisen Bank.