Jocul Cut the Rope: Time Travel, dezvoltat de companis Zeptolab, ocupă poziții de top în clasamentul aplicatiilor vandute in AppStore pentru iPhone și iPad . Vânzări au început joia trecută, iar ieri, noua versiune Cut the Rope a fost cel mai bine vandut joc al secțiunii americane a AppStore.
Potrivit CEO Zeptolab, Michael Lialin, pentru dezvoltarea și lansarea noii versiuni a jocului, compania a cheltuit un milion de dolari.
În 2010, atunci când Zeptolab a lansat prima versiune a jocului, compania nu a investit in promovarea acestuia niciun ban. Doar a ajuns la un acord cu un distribuitor. In prezent, dezvoltatorii de jocuri pentru smartphone-uri și tablete investesc în promovarea de produse noi pana la 5 milioane de dolari. In 2009, aceste costuri erau de aproximativ 0,5 milioane de dolari, potrivit The Wall Street Journal, care citeaza datele agentiei Velti.
Vânzările de jocuri pentru telefoane mobile si smartphone-uri în 2012, numai in SUA s-au ridicat la 2 miliarde de dolari, potrivit firmei de cercetare NPD Group.
Revista Forbes estimează venituri ZeptoLab pentru 2012 de 40 milioane dolari, cu 16 milioane dolari mai mult decât în anul precedent.
Jocul Cut the Rope: Time Travel costa un dolar si este disponibil in 125 de țări.