Importurile de autoturisme rulate s-au majorat, în primul trimestru al anului, cu 50%, până la 53.000 de unităţi, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2012, se arată într-o analiză dată publicităţii de site-ul auto.ro. Conform sursei citate, numărul de maşini second-hand importate în România a crescut cu 50% (53.000 unităţi) în primele trei luni ale acestui an, de la cele 35.300 de unităţi importate în perioada similară din 2012. În clasamentulmărcilor auto rulate de import,Volkswagen şi-a consolidat poziţia de lider cu aproape 13.000 de maşini înmatriculate în România în primul trimestru, reprezentând o creştere de 60% faţă de primele trei luni din anul anterior. Ierarhia este completată de Opel cu peste 8.800 de unităţi şi Ford cu aproape 6.400 de unităţi. În privinţa maşinilor noi înmatriculate pe plan local, analiza auto.ro relevă o scădere de 20%, până la aproximativ 11.200 de unităţi în intervalul ianuarie-martie 2013, comparativ cu cele 14.000 de unităţi înregistrate în aceeaşi perioadă a anului trecut. Daciase menţine în topul înmatriculărilor de maşini noi, cu aproape 3.000 de unităţi, dar cu 11% mai puţine comparativ cu aceeaşi perioadă din 2012. Urmează Volkswagen (aproape 1.200 de unităţi) şi Skoda cu 1.100 unităţi, reiese din datele Direcţiei Regim Permise Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor.
Importurile de autoturisme rulate s-au majorat, în primul trimestru al anului, cu 50%, până la 53.000 de unităţi, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2012, se arată într-o analiză dată publicităţii de site-ul auto.ro. Conform sursei citate, numărul de maşini second-hand importate în România a crescut cu 50% (53.000 unităţi) în primele trei luni ale acestui an, de la cele 35.300 de unităţi importate în perioada similară din 2012. În clasamentulmărcilor auto rulate de import,Volkswagen şi-a consolidat poziţia de lider cu aproape 13.000 de maşini înmatriculate