Ordonanţa de Urgenţă 25/2013 privind modificarea Legii audiovizualului adoptata recent de Guvernul Ponta si aprobata astazi la Camera Deputatilor, care produce o „revolutie” in piata de publicitate si in relatia agentii de publicitate – televiziuni, a fost primita cu reactii vehemente de catre publicitari. Acestia s-au plans ca Guvernul a trecut peste punctele lor de vedere, desi le-a solicitat, fapt pentru care vor sesiza si autoritatile europene in domeniu.
Un punct de vedere contrar Ordonantei a publicat si Radu Florescu, un jucator foarte cunoscut in industrie, CEO Centrade Saatchi&Saatchi Romania si presedintele Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania. Florescu acuza, intr-un comentariu pe Contributors.ro, intitulat „Trei lectii despre cum poti distruge o piata care functioneaza dupa regulile economiei de piata” lipsa de transparenta a modului in care Guvernul a adoptat Ordonanta: „Lipsa de transparență a procesului, publicarea peste noapte a ordonanței guvernamentale și atitudinea de băgare sub covor, miros a alte motivații ale publicării acestei ordonanțe care nu au nici o legătură cu afacerea în sine”.
Iata cateva dintre argumentele lui Radu Florescu impotriva modificarii legislatiei in domeniu:
Ordonanţa de Urgenţă 25/2013 privind modificarea Legii audiovizualului adoptata recent de Guvernul Ponta si aprobata astazi la Camera Deputatilor, care produce o „revolutie” in piata de publicitate si in relatia agentii de publicitate – televiziuni, a fost primita cu reactii vehemente de catre publicitari. Acestia s-au plans ca Guvernul a trecut peste punctele lor de vedere, desi le-a solicitat, fapt pentru care vor sesiza si autoritatile europene in domeniu.
Un punct de vedere contrar Ordonantei a publicat si Radu Florescu, un jucator foarte cunoscut in industrie, CEO Centrade Saatchi&Saatchi Romania si presedintele Uniunii