Producatorul roman de haine Inex Style extinde reteaua de magazine din tara, inaugurand prima reprezentanta Mathilde din Bucuresti, cu o investitie de 45.000 euro in amenajare si stocul de produse.
Din 24 aprilie, Mathilde este prezent in Capitala prin magazinul stradal din Bd. Nicolae Balcescu, nr. 22.
“Dupa 9 ani de experienta, facem un pas in fata in strategia de business, investind in comertul stradal din Bucuresti”, a declarat Razvan Ghesea, directorul Mathilde.
Magazinul dispune de un spatiu comercial de 60 de metri patrati, numarand 5 angajati.
Reprezentantii companiei estimeaza ca investitia sa fie amortizata in 3 ani si sa aduca un plus de 15% la cifra de afaceri in 2013, in comparatie cu 2012. Pentru acest an, cifra de afaceri este estimata undeva intre 600.000 si 700.000 euro, a spus pentru DailyBusiness.ro Razvan Ghesea.
Potrivit acestuia, chiria pe Magheru se situeaza intre 40-50 euro/mpde metri patrati, in timp ce in mall-uri e mult mai mare. A cautat mult timp locatia potrivita in Bucuresti. Centrul vechi nu a reprezentat o optiune, pentru ca inca nu poate fi vorba acolo de posibilitati reale de shopping stradal.
Hainele sunt create de sotia sa Matilda, de la care vine si numele brandului, iar materialele sunt procurate atat din Romania, cat si din tari unde industria de fashion este mult mai bine reprezentata, precum Italia.
Cum arata profilul clientei? Razvan Ghesea ne-a spus ca aceasta are 25-45 de ani, venituri peste medie si lucreaza in profesii liberale. Asta acum, de cand cu criza. Inainte, clientele proveneau si din mediul bugetar, insa taierile de salarii le-au facut sa renunte la rochiile Mathilde. Daca inainte de criza clienta magazinului pleca acasa cu 3-4 produse, acum situatia este alta, valoarea medie a bonului de casa situandu-se intre 400-600 lei.