• Primaria a inventat o noua tehnica de plombare: prin sondare • Pe Splai Bahlui, dupa interventia drumarilor, peisajul este de-a dreptul sinistru • Gropile plombate doar pe jumatate si cele "uitate" in mijlocul unui tronson de strada peticit creeaza un adevarat pericol pentru soferi • "Cand nu era plombat, mergeam incet. Acum te fura la ochi cu doi de metri de asfalt, apoi sari cu masina din groapa in groapa", a declarat un sofer
Judecand dupa numarul de gropi din oras, primaria pare sa fi demarat un parteneriat cu service-urile auto din municipiu. Printre soferi, deja circula o gluma potrivit careia numarul de gropi aproape s-a injumatatit pentru ca majoritatea acestora s-au unit doua cate doua. Efectele investitiilor municipalitatii ar trebui sa fie vizibile pe zeci de strazi din oras, care figureaza in acest moment ca fiind "plombate". Din pacate insa, drumarii municipalitatii nu par a avea nicio logica in programul de plombari. Desincronizarile intre echipele Citadin, care decapeaza, si echipele de drumari angrenate in activitatea de plombare ar putea fi trecute cu vederea daca macar calitativ interventiile ar indeplini standarde de bun simt. Cu toate acestea, plombarile din Iasi nu sunt nici rapide, nici de calitate si nici macar ieftine. Pentru cele 4 milioane de lei anuntate initial ca alocate plombarilor din 2013 sunt folosite pentru sfidarea iesenilor.
Malul drept de pe Splai Bahlui, dintre Podu Ros si intersectia cu bulevardul Primaverii este plombat, dar cu gropi, chiar daca echipele drumarilor care trebuiau sa repare strada au trecut deja pe acolo. Angajatii de la Citadin par ca trag la sorti ce se va intampla cu fiecare groapa in parte. Unele dispar, altele se extind, altele sunt acoperite doar pe jumatate. Reprezentantii municipalitatii par sa nu aiba idee despre atrocitatile pe care le fac drumarii prin oras. Alesii locali au c