Mathilde, brand românesc de haine cu personalitate, extinde reţeaua de magazine din ţară, inaugurând prima reprezentanţă din Bucureşti. Din 24 aprilie, Mathilde este prezent în Capitală prin magazinul stradal din Bd. Nicolae Bălcescu, nr. 22.
Extinderea în Bucureşti marchează inaugurarea celui de-al şaptelea magazin propriu şi a celui de-al treilea magazin stradal din reţea. Mathilde este prezent în Baia Mare, Braşov, Cluj-Napoca, Constanţa (Vama Veche), Iaşi şi Timişoara, cu magazine administrate de reprezentanţii brandului. În plus, brandul Mathilde este disponibil în reţeaua partenerilor din Bârlad, Brăila, Călăraşi, Câmpulung Moldovenesc, Galaţi, Ploieşti, Oneşti, Rădăuţi, Târgu Jiu, Tecuci, Zalău.
“După 9 ani de experienţă, timp în care am îmbrăcat frumos şi autentic româncele cu personalitate din toată ţara, facem un pas în faţă în strategia de business, investind în comerţul stradal din Bucureşti. Am ales în 2013 cea mai mare piaţă a fashion-ului din ţară pentru că am ajuns la maturitatea evoluţiei brandului, iar creşterea organică a business-ului ne permite să privim viitorul cu optimism.”, declară Răzvan Gheşea, Director Mathilde.
Reprezentanţa Mathilde din Bucureşti implementează noul concept de interior pentru propriile magazine. Conceptul actual, care va fi extins şi către celelalte magazine ale reţelei, aduce în prim plan obiectele vestimentare şi stilul natural specific brandului. Reprezentanţa dispune de un spaţiu comercial de 60 metri pătraţi, numărând 5 angajaţi.
Investiţia în amenajarea magazinului şi stocul de produse atinge valoarea de 45.000 de euro. Reprezentanţii companiei estimează ca investiţia să fie amortizată în 3 ani şi să aducă un plus de 15% la cifra de afaceri în 2013, în comparaţie cu 2012.
La nivel naţional, Mathilde numără 50 de angajaţi, 350 metri pătraţi în magazinele proprii şi un sediu p