Filiala din România a companiei germane Signal Iduna are un nou director de vânzări corporate. Diana Ungureanu (Oprea) ocupă din luna februarie a acestui an funcţia de Corporate Helthcare Managers National Leader, potrivit unui comunicat emis, ieri, de companie.
Cu o experienţă de 10 ani în industria telecomunicaţiilor, dintre care opt ani petrecuţi în poziţii-cheie de vânzare a serviciilor specifice, Diana Ungureanu (Oprea) va gestiona în cadrul Signal Iduna portofoliul de clienţi corporate şi echipele de vânzări corporate din Bucureşti şi alte patru regiuni în care compania deţine filiale.
"Am ales-o pe Diana Ungureanu pentru această poziţie strategică în cadrul companiei noastre, datorită experienţei sale în administrarea de clienţi corporate şi pentru a susţine mai departe strategia Signal Iduna de a-şi consolida în piaţă poziţia de partener de încredere pentru toate companiile preocupate să asigure un mediu de lucru sigur şi sănătos pentru angajaţii săi. Profilul şi background-ul Dianei Ungureanu se încadrează în valorile companiei noastre orientate către promovarea unui stil de viaţă sănătos, încurajarea prevenţiei şi grija pentru sănătate", a declarat, într-un comunicat, Leslie Breer, CEO Signal Iduna România. Deşi în ultimii ani piaţa totală a asigurărilor a fost în descreştere, volumul pieţei de asigurări de sănătate a crescut, atingând 17,64 milioane de euro la finalul lui 2012, în timp ce în anul anterior era de 12,23 millioane de euro.
Signal Iduna a urmat un trend ascendent, iar volumul său de afaceri aproape s-a dublat în ultimul an, în ciuda condiţiilor economice dificile ale pieţei. "Am făcut această schimbare pentru a mă dedica unui domeniu apropiat de oameni. Îmi propun ca prin ceea ce fac să contribui la atingerea obiectivelor strategice ale Signal Iduna şi împreună să ajutăm companiile să înţeleagă beneficiile pe care le oferă