Ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructură, Dan Şova, se va întâlni, după rezilierea contractului cu Bechtel pentru Autostrada Transilvania, cu oamenii de afaceri, parlamentarii şi liderii locali din Ardeal pentru a discuta despre continuarea proiectului.
Dan Şova a precizat că pentru toate cele nouă tronsoane ale Autostrăzii Transilvania autorităţile vor încerca găsirea de investitori privaţi, doarece o finanţare bugetară nu este posibilă.
“După rezilierea contractului cu Bechtel vom vedea care este propunerea finală de despăgubiri. Continuarea autostrăzii prin finanţare bugetară nu era posibilă. Rezilierea ţine de o logică economică. Din momentul în care reziliem, principala preocupare este să găsim firme care să construiască. Noi am făcut ce depindea pentru a o aduce cât mai aproape de ideea de profitabilitate. Vom construi Sebeş – Turda. Între Turda şi Braşov nu s-a făcut nimic, nici exproprieri, nici studii, nici proiecte. Realizăm Sebeş – Turda din alocarea 2007 – 2013. Va costa 900 milioane euro”, a menţionat Dan Şova.
Ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructură, Dan Şova, se va întâlni, după rezilierea contractului cu Bechtel pentru Autostrada Transilvania, cu oamenii de afaceri, parlamentarii şi liderii locali din Ardeal pentru a discuta despre continuarea proiectului.
Dan Şova a precizat că pentru toate cele nouă tronsoane ale Autostrăzii Transilvania autorităţile vor încerca găsirea de investitori privaţi, doarece o finanţare bugetară nu este posibilă.
“După rezilierea contractului cu Bechtel vom vedea care este propunerea finală de despăgubiri. Continuarea autostrăzii prin finanţare bugetară nu era posibilă. Rezilierea ţine de o logică economică. Din momentul în care reziliem, principala preocupare este să găsim firme care să construiască. Noi am făcut ce depindea pentru a o aduce cât mai ap