SC Pieţe şi Târguri Craiova SRL, unitate din subordinea Primăriei Craiova, şi-a făcut un hotline pentru clienţii nemulţumiţi.
Cetăţenii care observă nereguli în pieţele Craiovei pot acum să le aducă la cunoştinţa conducerii SC Pieţe şi Târguri Craiova SRL în mai multe feluri. Pe de o parte, pot depune sesizări scrise în cutiile poştale special aşezate în acest scop în mai multe locuri din pieţe. Dacă vor însă o reacţie promptă, pot suna la nou-înfiinţatul Telefon al Cetăţeanului, numărul de contact - 0351.17.95.95 - fiind afişat chiar pe cutiile pentru sugestii şi reclamaţii.
Potrivit unui comunicat al SC Pieţe şi Târguri Craiova SRL, noua linie telefonică este adresată atât comercianţilor, cât şi cumpărătorilor. Zilnic, între orele 8.00 - 16.00, la acest număr răspunde o persoană desemnată din cadrul SC Pieţe, care, în funcţie de cele sesizate, ia legătura cu personalul din piaţa în care a fost semnalată problema, verifică realitatea acesteia şi face demersurile necesare pentru rezolvarea situaţiei sesizate.
„Suntem deschişi la orice propunere“
Potrivit unui comunicat al SC Pieţe şi Târguri Craiova SRL, ideea de a monta cutii pentru sugestii şi reclamaţii, pe care să fie afişat şi acest număr al Telefonul Cetăţeanului, a venit ca urmare a mai multor reclamaţii verbale din partea unor cumpărători nemulţumiţi fie că ar fi fost înşelaţi la cântar, fie că acelaşi tip de produs avea preţuri diferite în aceeaşi zi sau în ziua anterioară.
„În urma cercetărilor făcute, am realizat şi faptul că cele mai multe reclamaţii vizau magazine care comercializează produs vrac (mâncare de câini şi pisici, detergenţi etc.), iar acele magazine nu sunt pe terenul concesionat de SC Pieţe şi Târguri Craiova SRL, ci majoritatea sunt magazine construite pe teren privat. Având în vedere faptul că avem aceeaşi cale de acces, cumpărătorii sunt induşi în