Delta Dunării va fi promovată de către Prințul Charles al Marii Britaniei prin intemediul unui nou episod al miniseriei „Wild Carpathia” ce urmează să fie difuzat pe Travel Channel, un alt episod fiind dedicat zonei Porţilor de Fier. Prinţul Charles a acordat un interviu în cadrul acestui nou film.
„Obiectivele turistice ale României, între care Munţii Carpaţi, zona Porţile de Fier şi Delta Dunării, vor fi promovate în două episoade noi ale miniseriei „Wild Carpathia”, o coproducţie a televiziunii internaţionale Travel Channel, care va cuprinde şi un nou interviu cu prinţul Charles. Ideea care a stat la baza scenariului noilor episoade a fost dezvoltată de The European Nature Trust/ Fondul European pentru Natură, o organizaţie înfiinţată în anul 2001 de Paul Lister, pentru a ajuta la păstrarea şi restaurarea ultimelor areale de sălbăticie şi a habitatelor degradate în Europa. Noile episoade vor fi produse de Almond Films”, anunţă Mediafax, citând un comunicat transmis de către compania Scripps Networks Interactive, care deţine Travel Channel.
Filmele au fost realizate cu sprijinul autorităţilor din România. Primul episod al „Wild Carpathia” a fost lansat în octombrie 2011 şi a fost difuzat la nivel internaţional. La TVR 1, acest documentar a avut premiera în aprilie 2012 şi prezintă, în viziunea unui grup de britanici, frumuseţea Munţilor Carpaţi din România, în încercarea de a arăta străinilor minunata diversitate a faunei şi florei din zonă. De asemenea, documentarul are un scop educaţional şi atrage atenţia românilor asupra comorii nepreţuite de care se bucură şi pe care trebuie să o conserve pentru generaţiile viitoare.
Primul episod „Wild Carpathia”, cu o durată de o oră, a prezentat munţii spectaculoşi (Carpaţii Occidentali – Munţii Apuseni) şi pădurile seculare ale Transilvaniei.
Delta Dunării va fi promovată de către Prințul