Agenția de branding Storience a redesenat eticheta unuia dintre cele mai cunoscute produse românești pre-decembriste, care a ajuns să se confunde cu categoria în sine: vopseaua lavabilă Vinarom, produsă de Policolor.
Utilizată pe scară largă în industrie și bricolaj încă de la începutul anilor 1970, vopseaua lavabilă Vinarom are astăzi o formulă îmbunătățită. Produsul este ideal pentru renovarea și igienizarea rapidă a oricăror spații, asigurând un grad ridicat de alb.
„Rar ai ocazia să pui umărul la reîntoarcerea unui brand al cărui nume a devenit un cuvânt uzual, prezent pe buzele oamenilor obișnuiți, care-l folosesc pentru întreaga categorie de produse din care face parte. Este un nume cum sunt Xerox și Frigidaire, dar născut și crescut aici, printre gardurile de la țară și prin cartierele din orașele noastre”, spune Ștefan Liuțe, director de strategie în cadrul Storience.
„Acest brand din categoria economy – dar un economy aspirațional – seamănă cu milioanele de români pe care i-a servit de-a lungul a zeci de ani: noul lui design de ambalaj e nepretențios, dar de nădejde. E modest, harnic și face mai mult decât pare”, a completat Adriana Liuțe, Managing Partner Storience.
„Noul design Vinarom creat de Storience reflectă cu acuratețe viziunea noastră despre acest produs. El are o istorie începută în anii plenarelor transmise integral la televizor și ai îndemnurilor mobilizatoare scrise cu litere mari pe frontoanele fabricilor. Astăzi Vinarom a rămas la fel de practic, dar a ajuns la versiunea 2.0, pe deplin contemporană.”, completeaza Alexandra Rusu, Senior Marketing Director Policolor.