Grupul Eurolines România a deschis 11 agenții de turism în perioada ianuarie-aprilie 2013, crescându-și astfel rețeaua de distribuție de la 64 de birouri de vânzare la sfârșitul anului trecut la 75 la finele lunii aprilie a.c.
Conform strategiei de dezvoltare și consolidare a Grupului Eurolines, cele mai multe agenții noi sunt deschise în mall-uri, zona comercială pe care compania a vizat-o pentru deschiderea a peste 60% din agenții în ultimii 3 ani. Grupul Eurolines și-a propus ca, până la finalul anului 2014, să ajungă la un număr de 100 de agenții de turism în toată țara.
"Unul dintre obiectivele noastre prioritare pentru anul acesta rămâne lărgirea și dezvoltarea rețelei de distribuție sub cele două branduri TUI TravelCenter și Eurolines. Investițiile prioritare rămân cele în sesiunile de training pentru echipele de consultanți de turism și pentru deschiderea noilor agenții. Investiția pentru un punct de lucru se ridică la 30.000 euro", declară Dragoș Anastasiu, Președintele Grupului Eurolines România.
Odată cu extinderea rețelei de agenții, numărul de consultanți de turism a crescut, ajungând la 210 în prezent, față de 145 în aceeași perioadă a anului trecut. Per total, acum în Grupul Eurolines lucrează 480 de angajați, față de 400 în aceeași perioadă din 2012.
La nivel de Grup, în trimestrul I 2013, cifra de afaceri a crescut cu 40% de la 51,9 milioane de lei la 72,5 milioane de lei. Ponderea cea mai mare în cifra de afaceri a Grupului o are compania Touring Europabus Romania SRL, care deține cele 2 branduri, respectiv Eurolines și TUI TravelCenter. Cifra de afaceri a Touring Europabus Romania SRL s-a majorat cu 45% în primul trimestru (T1) 2013 față de T1 2012.
Majorări importante s-au înregistrat și la celelalte linii de business. Astfel, vânzările de bilete de avion prin intermediul TUI TravelCenter şi Eurolines au c