Anul trecut nu a fost unul deosebit in ansamblu, din punct de vedere economic, iar in 2013 nivelul de provocare va fi unul, de asemenea, ridicat. Companiile romanesti vor pune accent pe eficientizare si reducerea costurilor. Compania telecom identifica mai multe piloane de crestere – zona de servicii date premium, zona de servicii outsourcing si zona de tehnologie informatica.
„Desi 2012 a fost un an greu, divizia business a Romtelecom a crescut pe anumite segmente cheie si, per ansamblu, si-a pastrat pozitia dominanta in piata”, a spus Mihai Tudor, director executiv comercial, segment business, Romtelecom.
Cel mai de succes pachet al companiei a fost IT manager, din care Romtelecom a vandut peste 7.000 de pachete la nivelul anului trecut. Pe segmentul de servicii administrate, compania are peste 22.000 de statii de lucru la nivelul intregii tari.
„In curand vom anunta un nou serviciu business, virtual desktop infrastructure, care va face legatura intre desktop-uri si orice alte device-uri mobile. Este un serviciu ce are la baza cloud computing-ul. De asemenea, in 2013 sinergiile intre Romtelecom si Cosmote vor creste”, mai spune managerul Romtelecom.
Totodata, compania a lansat recent serviciul Direct business SMS care permite realizarea de campanii de marketing personalizate pentru clientii oricarei afaceri. Citeste si:Romtelecom incheie 2011 cu venituri de 655,1 mil. euro - vezi cati clienti are companiaRomtelecom a ales Morgan Stanley pentru a decide viitorul companieiMCSI si Romtelecom angajeaza avocatii pentru listare intr-o luna si consultantii pana in septembrie
„Mediul de business din Romania trebuie sprijinit cu cat mai multe oferte personalizate. Nivelul de provocare este foarte ridicat si companiile pun accent pe eficientizarea proceselor”, incheie Tudor.
Afirmatiile au fost facute cu ocazia prezentarii celui