Planul de extindere demarat de retailer-ul grec de moda BSB in a doua jumatate a lui 2012 prin inaugurarea primului sau magazin stradal pe Bulevardul Magheru din Capitala, se continua in prima jumatate a acestui an prin deschiderea a 3 noi magazine proprii dar si a primei francize BSB, in Pitesti.
Pentru prima jumatate a acestui an, retailer-ul anunta deschiderea a trei noi magazine, unul fiind inaugurat la sfarsitul saptamanii trecute in centrul comercial Sun Plaza din Bucuresti iar celelalte urmand sa marcheze alte doua puncte strategice in planul de dezvoltare BSB: Cluj (Polus Center) si Timisoara (Iulius Mall).
“Pe langa faptul ca sunt doua puncte comerciale foarte importante in Romania, am ales Timisoara si Cluj ca poli de dezvoltare ai BSB catre vestul tarii, datorita echilibrului ce caracterizeaza cele doua piete. Publicul de aici nu este divizat intre foarte multe centre comerciale, puterea de cumparare concentrandu-se in doua sau chiar intr-un singur loc, cum este cazul Timisoarei” - declara Evangelos Poulios, managing partner BSB.
Tot in aceasta prima jumatate a anului 2013, s-a lansat si programul de franciza BSB, ca un nou pas strategic in dezvoltarea internationala a brand-ului.
Franciza BSB
Cei care sunt interesati de deschiderea unui magazin BSB in sistem de franciza, trebuie sa aleaga un oras in care nu exista un magazin propriu. Suprafata minima necesara deschiderii unui magazin BSB este de 100 m² iar investitia initiala este cuprinsa intre 30 000 – 60 000 de euro, neexistand o taxa de franciza.
In 2005, cand a deschis primul magazin in BSB in Bucuresti, omul de afaceri grec, Dr. Evangelos Poulios, a mizat pe succesul afacerii sale in Romania mai mult decat in alte tari din Europa Centrala si de Est, bazandu-se pe o clientela educata, cu interes spre moda si atitudine vestimentara dar si pe un anumit sentim