News Două companii româneşti rezistă cu stoicism gigantului american Coca-Cola pe piaţa băuturilor răcoritoare. Pepsi Co este de abia pe locul patru după valoarea vânzărilor. Compania Coca-Cola HBC România, membră a Grupului Coca-Cola Hellenic, una dintre cele mai mari companii de îmbuteliere a produselor The Coca-Cola Company.
Este în continuare liderul incontestabil pe piaţa băuturilor răcoritoare din România. Producătorii locali stau însă bine pe poziţii, ocupând locurile doi şi trei în clasamentul după valoarea vânzărilor.Astfel, potrivit unui studiu de piaţă realizat de compania de cercetare Euromonitor furnizat ECONOMICA.NET, anul trecut Romaqua Holding SA, business-ul oamenilor de afaceriOctavian Creţu şi Nicolae Palfi era al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa băuturilor răcoritoare (în care sunt incluse şi apele minerale îmbuteliate) din România, cu o cotă valorică de 11%. Urmează European Drinks a fraţilor Victor şi Viorel Micula şi de abia apoi americanii de la PepsiCo şi polonezii de la Maspex, deţinătorii brandului Timbark. Coca-Cola stă confortabil în fruntea clasamentului, deţinând o cotă valorică de 33% din piaţa răcoritoarelor.
Citeste mai mult pe: Economica.net
News Două companii româneşti rezistă cu stoicism gigantului american Coca-Cola pe piaţa băuturilor răcoritoare. Pepsi Co este de abia pe locul patru după valoarea vânzărilor. Compania Coca-Cola HBC România, membră a Grupului Coca-Cola Hellenic, una dintre cele mai mari companii de îmbuteliere a produselor The Coca-Cola Company.
Este în continuare liderul incontestabil pe piaţa băuturilor răcoritoare din România. Producătorii locali stau însă bine pe poziţii, ocupând locurile doi şi trei în clasamentul după valoarea vânzărilor.Astfel, potrivit unui studiu de piaţă realizat de compania de cercetare Euromonitor furnizat ECONOMICA.NET, anul trecut Romaqua Holding