Romtelecom Business Solutions lanseaza marti o initiativa menita sa ajute companiile mici si mijlocii sa fie prezente in mediul online, prin intermediul unei platforme do-it-yourself, afacereataonline.ro. Proiectul se adreseaza celor cateva sute de mii de business-uri romanesti ce nu au inca prezenta pe Internet.
Initiativa ofera posesorilor de afaceri posibilitatea de a-si dezvolta personal, in cinci pasi, website-uri pentru companiile lor, inclusiv un domeniu .ro personalizat, hosting si unelte pentru promovarea si monitorizarea rezultatelor noii prezente online. Toate companiile romanesti, clienti Romtelecom sau nu, au acces la toate aceste beneficii.
Produsul a fost lansat initial in Grecia, atragand in primele luni peste 10.000 de intreprinderi. „Speram sa atragem si mai multe in Romania”, spun oficialii Romtelecom.
Lansarea acestei initiative este parte din strategia de dezvoltare a portofoliului Romtelecom Business Solutions si se adreseaza oricarei companii care nu detine deja un website propriu. Utilizarea platformei este gratuita pentru primul an, permitand detinatorilor de afaceri sa-si personalizeze website-ul cu ajutorul unor tipare si texte predefinite, care pot fi mai apoi modificate de catre posesorul afacerii, conform caracteristicilor activitatii sale.
Dupa primul an, fiecare utilizator are doua optiuni – sa renunte la serviciu, fara niciun cost, sau sa pastreze domeniul pentru preturi pornind de la 3 euro/luna. Compania incearca, prin intermediul platformei, sa comercializeze si alte produse si servicii business precum si pachete de telefonie si Internet. Citeste si:Cum pot creste companiile de telecom prin inovatie in tehnologie si marketingCosmote: Piata de telecom ar putea sa isi revina in 2012Cine este managerul care la 42 de ani conduce cel mai mare business din telecom
Platforma permite crearea de adrese