Doi tineri din Iaşi s-au plâns la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor pentru că ar fi fost păcăliţi de administratorul unei firme de transport internaţional din Suceava.
Alex S. şi Constantin P. şi-au rezervat bilete la compania AND FLOR pentru a pleca spre Belgia, unde urmau să se angajeze. Tinerii spun că, la achiziţionarea biletelor, au întrebat dacă vor călători cu autocarul, reprezentantul firmei răspunzându-le afirmativ. Numai că, ieri, când au sosit cu bagajele la firmă, au constatat că vor pleca spre Belgia cu un microbuz. „Noi eram foarte încrezători, am văzut poză cu autocarul pe site, dar când să plecăm, surpriză. Stăteam înghesuiţi, nu puteam călători peste 36 de ore în acele condiţii, din moment ce ni s-a spus că vom merge cu un autocar. Am solicitat banii şi actele înapoi, dar am fost înjuraţi de administratorul firmei. Consider că era dreptul meu, dacă am dat bani, vreau să am condiţii”, a declarat Alex S. Din tabăra adversă, patronul AND FLOR spune că tinerii au fost nepoliticoşi la adresa sa, el înjurându-i doar după ce le-a înmânat actele şi banii. „Tinerii au fost foarte obraznici cu mine, m-au luat cu «moşu», păi eu am peste 50 de ani. Problema a fost că erau doar 20 de persoane, eu n-am cum să pun autocarul pe drumuri pentru atâtea persoane. Aşa că am pus un microbuz la dispoziţie. Maşina are o stea, respectă toate cerinţele, nu i-am înţeles, unii îmi cer în mod special microbuze pentru că ajung mai repede”, a spus Gheorghe Râtan, administratorul AND FLOR. Comisarii de la Protecţia Consumatorului ne-au declarat că a fost înregistrată reclamaţia la comisariatul din Suceava, însă un punct de vedere de la companie va fi cerut zilele următoare.
Doi tineri din Iaşi s-au plâns la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor pentru că ar fi fost păcăliţi de administratorul unei firme de transport internaţional din Suceava.