Seara de marți, cu Suleyman (Kanal D), MasterChef (Pro TV) și meciul Bayern Munchen – FC Barcelona (TVR 1) a fost a postului Kanal D. Postul turcilor de la Dogan a fost pe primul loc și pe intersecția cu MasterCheful de pe Pro TV, dar și pe intervalul în care au concurat cu partida de fotbal de pe TVR 1 (pierdută de Barcelona la patru goluri).
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audiențele posturilor TV de aseară, pe intervalul MasterChef, dar și pentru meciul de fotbal.
Pe intervalul MasterChef:
LA NIVEL NAȚIONAL. Concursul de pe Pro TV a fost pe locul doi la nivelul întregii țări, cu 1,65 milioane de români în fiecare minut. În același timp, pe Kanal D (care a difuzat Suleyman Magnificul și Wowbiz) erau peste 2,3 milioane de telespectatoti în fiecare minut.
LA NIVEL URBAN. Și la orașe, Kanal D a fost pe primul loc pe intervalul MasterChef, cu 1,3 milioane de telespectatori de pe Pro TV. Show-ul de pe Pro TV avea puțin peste un milion de orășeni în fiecare minut.
SEGMENTUL COMERCIAL. MasterChef își păstrează prima poziție doar la nivelul publicului commercial, cel între 18 și 49 de ani: 698.000 de persoane din acest segment erau pe post în fiecare minut (12,6 rating pe target). Kanal D avea, pe interval, 517.000 de telespectatori pe minut, din acest segment (9,3 rating).
Audiența posturilor TV marți, 23 aprilie, pe intervalul emisiunii MasterChef (20.25-22.30):
Semifinala Ligii Campionilor, câștigată de Bayern cu 4 – 0, în fața Barcelonei, a urcat TVR 1 în clasamentele de audiență.
Pe intervalul meciului (21.45-23.35), TVR 1 a fost pe locul trei la nivelul întregii țări (după Kanal D și Pro TV) și pe poziția a patra la nivel urban (după Kanal D, Pro TV și Acasă TV).
Audiența meciului Bayern Munchen – FC Barcelona, de pe TVR 1:
La nivel NAȚIONAL: 765.000 de telespectatori pe minut (4 rating). Locul