Prim-vicepresedintele PDL, Anca Boagiu, atrage atentia ca privatizarea CFR Marfa se anunta ca un alt tun la nivelul cailor ferate romane. Fostul ministru al Transporturilor aduce ca argument pretul de pornire al privatizarii, foarte mic prin comparatie cu activele de 2 miliarde de euro ale CFR Marfa.
Intr-un interviu acordat Ziare.com, Anca Boagiu explica felul in care a fost falimentata CFR Marfa si sustine ca privatizarea acesteia este o solutie proasta pe care nu a impus-o FMI. Totodata, prim-vicepresedintele PDL acuza Guvernul de oprirea finantarii tuturor proiectelor din domeniul Transporturilor.
Anca Boagiu sustine ca motivul trecerii spitalelor CFR in subordinea Ministerului Sanatatii tine de interese imobiliare majore si ca in general terenurile detinute de companiile din Transporturi sunt vizate de asemenea interese.
Politica in Transporturi e un dezastru, facuta de doi oameni iresponsabili
PDL pregateste dupa Paste cartea neagra a guvernarii Ponta. Care sunt principalele reprosuri pe care le aduceti politicii economice a actualului guvern?
Nu putem spune ca USL face politica economica. In arcul guvernamental se afla un partid care se pretinde de dreapta, dar politicile economice lipsesc cu desavarsire. Ma gandesc la economia care se duce in jos, lipsita de finantare. Guvernul nici macar nu ia in calcul ca poti sa mergi pe proiectul reindustrializarii Romaniei, un proiect fezabil, pentru ca Romania are resurse, are gaze de sist, are petrol, care conteaza foarte mult in UE. Chiar mai mult, politica USL este si o politica antieuropeana.
Romania este a saptea tara ca marime din UE, este o tara care asigura legatura economica a UE cu estul Europei, o tara prin care trec cele mai importante culoare europene atat feroviare, cat si fluviale, care fac legatura cu portul Constanta, prin care ai des