Sediul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice se extinde după ce va avea loc o negociere
cu trei companii ale căror oferte, depuse la licitaţie, au fost iniţial declarate ca neconforme.
Lucrările de construcţie pentru noul imobil ar urma să înceapă în acest an, în condiţiile în care conducerea instituţiei estimează că va fi găsit un constructor în cel mult o lună jumătate. Caietul de sarcini iniţial pregătit pentru licitaţie a primit modificări.
Direcţia Generală a Finanţelor Publice (DGFP) Cluj a lansat anul trecut o licitaţiei pentru proiectare şi execuţie pentru o clădire cu patru etaje în curtea instituţiei, pentru care au fost depuse şase oferte. Procedura de atribuire a contractului de lucrări pentru extinderea sediului a fost contestată de una dintre companiile participante la licitaţie.
„Contestaţia aceasta nu a fost admisă de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor. Am găsit o formulă legală de a continua procedura, fără să ne lungim prea mult: negociere cu publicarea prealabilă a unui anunţ de participare. Au fost mai multe companii interesate de proiect, dar în final au rămas trei. Niciuna dintre acestea nu a avut oferte conforme cu caietul de sarcini; nu au fost respectate în totalitate cerinţele din documentaţie. Totuşi, cele trei societăţi pot participa la o altă procedură. Vom continua demersurile în această formulă, identificată cu respectarea legislaţiei. Am trimis invitaţii celor trei societăţi să ridice caietul de sarcini cu îmbunătăţiri şi urmează ca acestea să depună oferte", a spus Mihai Costin, director executiv al DGFP Cluj.
Şeful instituţiei nu a dorit să facă publice numele companiilor participante şi nici a celei care a depus contestaţia. Astfel, caietul de sarcini a „suferit modificări", iar constructorul ar urma să fie selectat în urma noilor negocieri şi analize. Potrivit estimărilor conducerii