Printre promoțiile pascale ale Flanco: iPad la preț redus la predarea de notebook-uri sau tablete vechi. Cu aceasta ocazie, retailerul de electro-IT se asteapta la o crestere a vanzarilor cu 20%
Flanco a lansat campania de Paște în rețeaua de magazine din întreaga țară pentru care a pregătit oferte promoționale la o gamă variată de produse, oferte de rate fără costuri la produse din categoria premium sau reduceri de preț de până la 50% la electrocasnicele mici de bucătărie.
Compania estimează pentru perioada Sărbătorilor Pascale o creștere de 20% a vânzărilor, comparativ cu vânzările de Paște din 2011.
“Conform sezonalității în retail-ul de electroIT, Sărbătorile de Paște reprezintă unul dintre vârfurile de vânzări. Românii sunt în căutare de produse care dau un aspect modern locuinței și le ușurează activitățile zilnice. Cele două săptămâni premergătoare sunt cele mai aglomerate, iar în acest an estimăm că traficul va crește în special în perioada 25 – 30 aprilie”, a declarat Violeta Luca, CEO Flanco. “În ofertele Flanco am pus accentul pe produse premium, pornind de la tendințele pieței de electroIT, dar și de la comportamentul de cumpărare specific perioadei Pascale”, a continuat Violeta Luca.
Respectarea tradițiilor în ceea ce privește “înnoirea de Paște” a fost transferată și către locuințe, prin renovarea acestora și dotarea cu produse electroIT cu mai multe beneficii, comparativ cu produsele deținute anterior.
“În această perioadă produsele cele mai căutate de români sunt televizoarele, laptopurile, tabletele, electrocasnicele mici de bucătărie sau mașinile de spălat. Ne așteptăm ca tendințele de consum să urmeze aceeași direcție și în acest an”, explică Violeta Luca.
Campania specială de Paște a fost creată pentru a răspunde nevoilor din ce în ce mai diversificate ale clienților. Pentru consumatorii cu bugete reduse,