Un antreprenor de origine japoneză a creat o versiune low-cost a ochelarilor Google Glass. Dispozitivul conceput de Takahito Iguchi are un ecran miniaturizat şi o cameră foto incorporată, potrivit Mashable.
Iguchi şi echipa sa au demonstrat două prototipuri ale dispozitivului Telepathy One la o conferinţă de presă organizată în New York.
La fel ca şi la gadgetul Google, ecranul se aliniază cu ochiul drept al purtătorului. Spre deosebire de Google Glass care transmite sunetul prin osul craniilor, dispozitivul japonezului se foloseşte două caşti intraauriculare care au şi rolul de a fixa ochelarii pe capul purtătorului.
Telepathy este „surprinzător de uşor“, susţin jurnaliştii Mashable. Ei au avut, totuşi, probleme cu fixarea lui pe cap. Principala problemă era că ecranul nu stătea aliniat în faţa ochiului.
Principalul scop al accesoriului, a declarat Iguchi, este acela de a partaja cu uşurinţă clipuri video şi de a oferi momente intime în timp real. Toate astea într-o carcasă „cool şi la modă“.
Din păcate, jurnaliştii nu au putut testa camera foto a aparatelor deoarece prototipurile prezentate la conferinţă nu avea camere funcţionale.
Cu toate astea, ei au avut acces la aplicaţii Primul prototip era setat să redea imagini de la aplicaţia de Manga Camera, foarte populară în Japonia. Cel de-al doilea prototip demonstra abilitatea de a reda mesaje sub formă de text pe ecran.
Deocamdată nu există alte aplicaţii pentru Telepathy One, însă compania urmează să se întâlnească cu diverşi dezvoltatori pentru a descoperi noi moduri în care ar putea fi folosit dispozitivul.
Iguchi a spus despre Telepathy că este încă în prima etapă de dezvoltare dar a dat asigurări că, atunci când va fi lansat, dispozitivul va costa mai puţin decât cel al Google.