În România, este imposibil să-ți accesezi propriul cont prin telefon. Nu şi atunci când banca vrea să-ţi vândă un card sau o asigurare. În câteva minute, e gata tranzacţia
Nu e bancă sau societate de asigurare în România care să nu repete, la lansarea fiecărui produs sau serviciu, că „vine în întâmpinarea nevoilor clienţilor. Cine s-ar fi putut gândi însă că vor ajunge atât de departe încât să citească de-a dreptul gândurile oamenilor? Nu este o glumă, mai multe bănci de top din România îşi sună clienţii pentru a-i anunţa că le-a fost preaprobat cardul de credit fără ca respectivii clienţi să fi făcut vreodată cerere în acest sens. Ba mai mult, discuţia telefonică pare un argument suficient pentru a şi emite cardul, din moment ce, la câteva ore după discuţie, clienţii primesc şi SMS-uri de confirmare, care îi anunţă că a fost aprobat cardul de credit şi îi roagă să se prezinte pentru a-l ridica de la sucursala emitentă.
Nu este însă totul, tranzacţiile financiare prin telefon sunt pe val, mai ales că legea permite, în anumite condiţii, debitarea conturilor şi încheierea de contracte financiare prin acord telefonic. Astfel, în nu mai mult de 14 minute, puteţi deveni fericitul posesor al unei asigurări de viaţă sau de sănătate pe care o plătiţi direct din cont.
Nu se lasă mai prejos nici platformele de tranzacţionare online, care tot în câteva minute şi tot prin telefon vă pot transforma în „investitor pe piaţa Forex“. Nu ştiţi ce înseamnă Forex? Nicio grijă, vă învaţă, prin telefon, desigur, un operator. În mare, este vorba despre nişte linii care se mişcă în sus şi în jos. Dacă ghiciţi direcţia în care o vor lua liniile, câştigaţi sume impresionante. „Peste 80% din clienţi câştigă“, spun operatorii. În cazul tranzacţiilor de tip Forex, se pot pune întrebări şi în ceea ce priveşte legalitatea, nu este şi cazul vânzărilor directe prin intermediu