După ce a cheltuit mai bine de 150 de milioane de euro pentru reabilitarea lui, CNADNR este nevoită să comande noi lucrări de reparaţii pe sectorul DN 7 dintre Sebeş şi Nădlac. Zilele acestea pe carosabil sunt turnate plombe asfaltice, iar lucrările pot crea "dopuri" de trafic lungi de kilometri.
Evitaţi DN 7 – Sebeş – Nădlac: se repară, DIN NOU!
Evitaţi DN 7 – Sebeş – Nădlac: se repară, DIN NOU!
Evitaţi DN 7 – Sebeş – Nădlac: se repară, DIN NOU!
Evitaţi DN 7 – Sebeş – Nădlac: se repară, DIN NOU!
CNADNR – sucursala Timişoara nu a comunicat deocamdată când vor fi încheiate lucrările de plombare şi pe cheltuiala cui sunt făcute.
Sectorul DN 7 cuprins între Nădlac şi Sebeş a fost reabilitat în perioada 2008 – 2010, însă carosabilul nu a rezistat intact nici măcar un an şi jumătate. Iniţial se anunţase că reabilitarea celor 266 de kilometri de drum va costa 80 de milioane de euro însă, la final, s-a ajuns la o cheltuială de peste 150 de milioane de euro, fiind invocate creşterile de preţuri la materialele de construcţii şi mai multe lucrări suplimentare ce au fost considerate absolut necesare.
În primăvara lui 2011, cratere imense au început să apară în mai multe puncte ale tronsonului de drum amintit. Compania care a făcut lucrarea, Spedition UMB spune că de vină pentru această situaţie sunt beneficiarul şi autorităţile din cele trei judeţe (Arad, Hunedoara şi Alba) care nu au acceptat închiderea totală a traficului pe sectoare lungi de drum astfel încât asfaltul turnat să aibă timp suficient să se răcească.
Din 2010 şi până acum, drumul a mai avut nevoie de lucrări de plombare, dar şi de aşternere de straturi de criblură, după ce s-a constatat că, pe porţiuni lungi de zeci de kilometri, asfaltul devenea extrem de alunecos pe timp de ploaie, chiar şi vara, lucru care a provocat numero