Designerul Stefan Musca activeaza de 18 ani in industria modei si a fost multi ani la rand preferatul tinerilor care merg in club si nu numai. In toata aceasta perioada a reusit sa se mentina in piata, desi a concurat cu branduri internationale de renume, insa contextul economic actual, in care multi romani nu isi mai permit sa cumpere decat strictul necesar, il face sa se gandeasca serios sa plece din tara si sa-si orienteze businessul catre strainatate.
Stefan Musca (40 ani) si-a deschis primul magazin de haine in anul 1998 la varsta de 25 de ani, iar in anii urmatori si-a extins activitatea prin deschiderea mai multor magazine in Constanta, Timisoara, Cluj, Brasov, precum si prin contracte in alte tari, precum Suedia.
S-a axat pe crearea de modele unice de blugi, insa nu ii place eticheta de creator de jeansi si spune ca poate realiza tinute pentru orice ocazie, mai putin incaltaminte si palarii.
In medie, designerul produce 8-10 modele noi in fiecare zi, de la modelul clasic pana la creatii ingenioase.
"In anii 2001-2010, multi din cei care mergeau in cluburile din Romania treceau pe la mine. Pe vremea aceea oamenii ieseau joi, vineri si sambata in cluburi, si tineau la eticheta lor, tocmai pentru ca aveau bani. Acestia veneau in magazinele mele si isi faceau trei tinute pe saptamana", povesteste el.
Avand magazine in cele mai importante centre universitare din tara, o mare parte dintre clientii sai era reprezentata de tinerii studenti.
"Doar in Cluj-Napoca veneau 100.000 de studenti in fiecare an. Si daca reuseam sa atrag in magazin cateva procente dintre acestia era suficient, pentru ca vorbeam de tineri de pana in 20 de ani, tineri gata sa incerce orice, iar produsele mele se potriveau", mai spune Stefan Musca.
In urma cu cativa ani, perioada in care asa cum spune Stefan Musca "erau foarte multi bani in piata", i