“Rosso San Valentino”, mini seria tv care cuprinde sase parti a cate 100 de minute fiecare, a avut premiera marti seara, la ora 21:10, pe Rai 1, si a adunat in fata micilor ecrane aproximativ 5 milioane de telespectatori. Serialul a castigat apriga batalie pentru rating, reusind sa devanseze talk-show-ul politic “Ballaro” de pe Rai Tre (4,9 milioane de persoane) si filmul de pe Canale 5 (3,335 milioane de persoane).
1 /.
“Sunt foarte fericita! Reactia publicului si a presei imediat dupa primul episod a fost uluitoare! Lupta a fost grea, mai ales ca in Italia acum contextul politic este nesigur si toata lumea se uita la emisiuni de profil. Mai mult, pe alt canal de televiziune se difuza un meci de fotbal”, declara Alexandra Dinu.
Filmarile pentru seria tv “Rosso San Valentino” s-au desfasurat anul trecut, timp de șapte luni, in locatii precum Civitavecchia, Roma si Genova. In acest serial, Alexandra Dinu joaca rolul principal.
“O interpretez pe Laura, o tanara femeie care lucreaza la o fabrica de parfumuri in Franta si care se intoarce in Italia pentru a avea grija de tatal ei, grav bolnav. Dupa moartea acestuia, Laura decide sa ramana in Italia si sa creeze parfumul Rosso san Valentino, in memoria lui. In jurul acestei decizii se contureaza o poveste de dragoste aproape imposibila, cu un barbat aflat aproape de casatorie. Serialul se bucura de o distributie impresionanta, rolul principal masculin fiind jucat de celebrul Luca Bastianello.
Regizor este Fabrizio Costa, un nume mare in cinematografia italiana”, povesteste Alexandra. Cifrele de audienta sunt cu atat mai remarcabile cu cat productii americane consacrate precum “Mad Men”, “The Walking Dead”, “Dexter”, “The Killing” sau “Gossip Girl” se lauda cu varfuri de 2,9-3 milioane de telespectatori pe episod, cifre raportate la intreaga populatie a Statelor Unite. @