Garanti Bank, si-a relocat una dintre agentiile din Bucuresti, ca parte a unei strategii de dezvoltare in zonele urbane centrale cu trafic si vizibilitate ridicate. Plasata in zona Dorobanti, agentia se adreseaza clientilor IMM si retail.
In prezent, reteaua de agentii a Garanti Bank este formata din 78 de agentii in locuri-cheie din toata tara.
„Prin deschiderea agentiei Dorobanti ne propunem sa ajungem la acei clienti care folosesc tehnologia, care pun pret pe modurile mai eficiente de a folosi serviciile financiare si pentru care timpul este extrem de pretios”, spune Fatih Arpas, director IT si Canale Alternative de Distributie, responsabil pentru implementarea noului concept.
Un bancomat inteligent a fost de asemenea plasat in noua agentie din Dorobanti, astfel ca numarul ATM-urilor BancoSmart a ajuns la 245.
Volumul tranzactiilor prin BancoSmart a crescut in 2012 cu 44% ca valoare si cu 28% ca numar, pana la 257.000. BancoSmart poate procesa cinci tipuri de tranzactii fara card: schimb valutar, plata facturilor, reincarcarea cartelelor prepaid, depozite si plata datoriei pentru cardul de credit.
Si alte canale alternative au inregistrat cresteri anul trecut si vor continua sa creasca in 2013. Astfel, numarul clientilor Garanti Online (serviciul de internet banking al Garanti Bank) a crescut cu 15% in comparatie cu 2011, in timp ce numarul tranzactiilor prin Garanti Online a crescut cu 35% fata de anul precedent.
Valoarea tranzactiilor prin internet banking a crescut, la randul ei, cu 24% in 2012, pana la 3,15 milioane de euro. Top cinci tranzactii prin Garanti Online sunt: transferurile de bani, tranzactiile de schimb valutar, plata datoriei pe cardul de credit, plata facturilor si deschiderea depozitelor la termen.
Garanti Bank este detinuta de catre Turkiye Garanti Bankas