YouTube a lansat oficial, joi, versiunea locala a platformei video, YouTube.ro, ce va afisa cele mai urmarite si mai populare clipuri locale si care este prezentata drept o “platforma pentru creatorii romani de continut, difuzori, agentii si clienti de publicitate”.
YouTube spune ca versiunea locala permite creatorilor locali de continut video sa fie mai usor de descoperit in Romania si in lume, ca prin programul de parteneriat YouTube in Romania este oferita o cale pentru producatorii de continut sa faca bani din clipurile incarcate, la fel si in cazul muzicienilor si compozitorilor romani, iar agentiilor de publicitate le sunt oferite “modele invoatoare de reclame video”.
YouTube a lansat oficial, joi, versiunea locala a platformei video, YouTube.ro, ce va afisa cele mai urmarite si mai populare clipuri locale si care este prezentata drept o “platforma pentru creatorii romani de continut, difuzori, agentii si clienti de publicitate”.
YouTube spune ca versiunea locala permite creatorilor locali de continut video sa fie mai usor de descoperit in Romania si in lume, ca prin programul de parteneriat YouTube in Romania este oferita o cale pentru producatorii de continut sa faca bani din clipurile incarcate, la fel si in cazul muzicienilor si compozitorilor romani, iar agentiilor de publicitate le sunt oferite “modele invoatoare de reclame video”.