Spărgătorii de locuinţe au început să caute ponturi inclusiv pe Facebook, unde unele persoane postează fotografii din interiorul propriilor locuinţe, au declarat, judiciariştii Poliţiei Române, cu ocazia lansării unei campanii preventive, conform Mediafax. Poliţia Română a lansat campania preventivă intitulată "Nu-ţi scăpa casa din ochi", care urmăreşte conştientizarea riscurilor la care se expun oamenii când îşi lasă uşile descuiate, ferestrele neasigurate sau când lasă să intre în casă persoane necunoscute, care se recomandă ca fiind reprezentanţi ai unor instituţii publice. Campania preventivă, desfăşurată împreună cu o societate de asigurări, va dura până în iulie, timp în care vor avea loc întâlniri cu asociaţiile de proprietari şi vor fi împărţite 300.000 de scrisori şi 150.000 de broşuri. Totodată, la avizierele blocurilor, la sediile unităţilor de poliţie, la intrările în centrele comerciale şi în alte locuri publice vor fi expuse 5.000 de afişe.
Comisarul şef Aurel Călin, de la Direcţia de Investigaţii Criminale a Poliţiei Române a atras atenţia că unii hoţi îşi petrec o mare parte din timp pe reţelele de socializare, unde găsesc persoane care postează fotografii făcute în propriile locuinţe, din care se poate deduce că au în casă obiecte de preţ. "Sunt hoţi care se orientează inclusiv pe Facebook", a precizat Călin.
Spărgătorii de locuinţe au început să caute ponturi inclusiv pe Facebook, unde unele persoane postează fotografii din interiorul propriilor locuinţe, au declarat, judiciariştii Poliţiei Române, cu ocazia lansării unei campanii preventive, conform Mediafax. Poliţia Română a lansat campania preventivă intitulată "Nu-ţi scăpa casa din ochi", care urmăreşte conştientizarea riscurilor la care se expun oamenii când îşi lasă uşile descuiate, ferestrele neasigurate sau când lasă să intre în casă persoane necunoscute, care se recomandă ca fii