Gangnam Style şi alte producţii de gen pălesc în faţa unei reclame simpatice pentru Evian, care a făcut furori pe Internet, având un număr-record de vizualizări după ce a fost postat pe YouTube, de peste 29 de milioane în mai puţin de o săptămână.
Evian a apelat la ajutorul “bebeluşilor break-dance” pentru cea mai recentă campanie publicitară a sa. Şi a dat lovitura, înregistrarea video postată pe YouTube făcând peste 29 de milioane de accesări în mai puţin de o săptămână de când a fost lansată. Mai exact, în cinci zile.
Intitulat Baby&Me, spotul publicitar înfăţişează adulţi care sunt uimiţi când se văd reflectaţi în vitrine ca fiind bebeluşi. Apoi încep să facă tot felul de mişcări complicate de break-dance, iar bebeluşii îi imită perfect.
Muzica spotului publicitar este melodia lui Ini Kamoze, “Here Comes the Hotstepper”, remixată de artistul francez Yusek.
Istoria relaţiei bebeluşilor cu apa Evian a început în 1935, când a fost recomandată ca fiind apa de băut “perfectă” pentru copii, scrie Daily Mail.
În 2009, spotul publicitar “Roller Babies” a intrat în Cartea Recordurilor Guinness pentru cea mai vizionată reclamă online, având 65 de milioane de vizualizări.
Citeste mai mult pe RTV.NET
Gangnam Style şi alte producţii de gen pălesc în faţa unei reclame simpatice pentru Evian, care a făcut furori pe Internet, având un număr-record de vizualizări după ce a fost postat pe YouTube, de peste 29 de milioane în mai puţin de o săptămână.
Evian a apelat la ajutorul “bebeluşilor break-dance” pentru cea mai recentă campanie publicitară a sa. Şi a dat lovitura, înregistrarea video postată pe YouTube făcând peste 29 de milioane de accesări în mai puţin de o săptămână de când a fost lansată. Mai exact, în cinci zile.
Intitulat Baby&Me, spotul publicitar înfăţişează adulţi care sunt uimiţi când se văd reflectaţi în vitrine c