Puțin peste jumătate de milion de români s-au uitat la emisiunea Românii au artiști, show-ul de divertisment al lui Mihai Bendeac. Este cea mai scăzută audiența a emisiunii, aflată la a treia ediție.
La ediția de aseară s-au uitat puțin peste 500.000 de români, la jumătate față de performanța Românii au artiști din urmă cu două săptămâni, când a debutat emisiunea.
Cu emisiunea lui Mihai Bendeac, Antena 1 a fost pe locul patru în topul audiențelor, atât la nivelul întregii țări, cât și la orașe.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audiențele emisiunii Românii au artiști, ediția a treia.
LA NIVEL NAȚIONAL. Show-ul alb negru, filmat în stilul emisiunilor din anii 70 a ținut în fața televizoarelor 537.000 de români în fiecare minut. A fost cel mai slab rezultat de audiență al emisiunii, din edițiile difuzate până acum. La emisiunea de debut, Bendeac avea peste un milion de telespectatori pe minut, iar în urmă cu o săptămână înregistra 820.000 de telespectatori.
Antena 1 a fost cu Bendeac pe locul patru, după Pro TV, Acasă TV și Kanal D. Inimă de țigan, care a concurat cu Bendeac, a avut o audiență de două ori mai mare.
LA NIVEL URBAN. Scăderea în audiență se observă și la nivel urban. Aseară, Bendeac a avut o medie de 337.000 de orășeni în fiecare minut. Săptămâna trecută, la Românii au artiști se uitau 513.000 telespectatori din mediul urban, iar acum două săptămâni avea 624.000 de orășeni pe minut. Antena 1 a fost, aseară, la orașe, tot pe locul patru.
SEGMENTUL COMERCIAL. Din publicul lui Bendeac, 192.000 de telespectatori pe minut au fost din segmentul commercial 18-49 de ani (3,4 rating). A fost pe locul trei pe acest target, după Pro TV (293.000 de persoane, 5,2 rating) și Acasă TV (207.000, rating 3,7).
Audiența posturilor TV miercuri, 24 aprilie, pe intervalul emisiunii Românii au artiști, cu Mihai Bende