La intrarea în galeria de artă, vizitatorii sunt întâmpinaţi cu un pahar de votcă de pufoaică şi o gură de aurolac
Românul, în caz că nu ştiaţi, nu s-a născut doar poet, ci şi estet. De mic copil, el a învăţat să iubească arta, ba unii au învăţat şi cum o pot lua acasă, s-o iubească mai în tihnă. Ori că ţin cu Steaua, ori cu Dinamo, românii sunt uniţi de o pasiune comună: arta autentică, pentru care ar face orice. Ar da, bunăoară, iama prin muzeele batave, ca să ducă şi-n sătucul lor lipovenesc un Vermeer, un Rembrandt, să-l admire şi pelicanii, nu doar papagalii ăia de olandezi. Sau, cum s-a întâmplat de curând în Bucureşti, ar face un gest de mare nobleţe, scoţând tablourile din casele unor colecţionari chitroşi, pentru ca toată lumea să le admire la liber, în galeriile de artă din canalizarea Capitalei.
Din păcate, în România mai există şi unii care nu apreciază asemenea happening-uri artistice, aşa că poliţaii, de cum au aflat că o mică, dar inimoasă grupare de aurolaci şi oameni ai străzi intenţionează să organizeze un vernisaj de artă în canal, au şi dat buzna peste ei, în reţeaua de canalizare de la Gara de Nord. Iată deci cât preţuieşte cultura în România! Vrei şi tu să organizezi o expoziţie, să bucuri ochii oamenilor care fac toată ziua pe orbii prin Centrul Vechi şi cu ce te-alegi? Cu pulane pe spinare!
Ce să mai vorbim, scandalul izbucnit a fost mai ceva ca la prezentarea tabloului Olympia de Manet, deşi, din câte am înţeles, tablourile erau decente, iar aurolacii bine îmbrăcaţi. Poliţia spune că este vorba de un grup infracţional organizat, coordonat de un individ dubios, cunoscut ca “Regele Boschetarilor”. Domnilor poliţişti, e o eroare judiciară strigătoare la cer! Grupul infracţional organizat pe care ar trebui să-l căutaţi voi, de fapt, nu se află în canale, ci pe canale (canalele TV, se-nţelege), iar în fruntea lui nu stă niciun rege,