Lanţurile de hipermarketuri impun taxe foarte mari pentru produsele româneşti pe rafturi, care ajung la peste 50% din preţ, le poziţionează pe rafturi în zone fără vizibilitate şi la plătesc de multe ori sub costul de producţie, potrivit patronatului din industria conservelor Romconserv, scrie money.ro. „Pentru produsele româneşti se plătesc în lanţurile de retail taxe foarte mari, impuse pentru listare, deschidere de magazine noi, servicii marketing şi promovare, care nu au justificare. Se impune contract şi plată lunară de servicii de mercantizare, care nu sînt eficiente”, a declarat Aurel Tănase, preşedintele Romconserv. El a adăugat că produselor româneşti nu li se acordă atenţie în magazine, iar cele de import sînt poziţionate mult mai favorabil.
Lanţurile de hipermarketuri impun taxe foarte mari pentru produsele româneşti pe rafturi, care ajung la peste 50% din preţ, le poziţionează pe rafturi în zone fără vizibilitate şi la plătesc de multe ori sub costul de producţie, potrivit patronatului din industria conservelor Romconserv, scrie money.ro. „Pentru produsele româneşti se plătesc în lanţurile de retail taxe foarte mari, impuse pentru listare, deschidere de magazine noi, servicii marketing şi promovare, care nu au justificare. Se impune contract şi plată lunară de servicii de mercantizare, care nu sînt eficiente”, a declarat Aurel Tănase, preşedintele Romconserv. El a adăugat că produselor româneşti nu li se acordă atenţie în magazine, iar cele de import sînt poziţionate mult mai favorabil.