Descoperă ce au în comun „Doi nebuni pe patru roți“, „Monștrii apelor“ și „Vânătorii de mituri“ sau despre cum se îmbină informația cu divertismentul
«Am inventat Discovery din dorința de a-mi satisface atât propria curiozitate, cât și pe a celor din jur», spune simplu John Hendricks, în prezent președinte al Discovery Communications. De atunci, din 1985, lucrurile s-au întâmplat cu o viteză uimitoare, Discovery ajungând la peste 1,7 miliarde de abonați în 210 țări. Și nu se va opri aici. Managementul grupului are planuri mari de dezvoltare peste tot în lume. Chiar și pentru România, despre care Katarzyna Kieli, președinte Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa (CEEMEA), spune că este foarte importantă pentru Discovery. „Bulgaria și România, care au avut o dezvoltare bună în ultimii ani, susținută de canalele noi și de programele foarte variate, se află, încă, în topul piețelor din regiunea de sud-est a Europei“, punctează Kieli. Cu investiții de peste un miliard de dolari anual în propriile programe și venituri de aproape 5 miliarde de dolari în 2012, la nivel global, nu e de mirare că Discovery Communications trece drept una dintre cele mai solide afaceri de pe acest segment.
Proiecte „globale“
Dar cu ce vine nou acum? Planurile companiei au fost detaliate recent la New York, în cadrul evenimentului Discovery Upfront, pe care grupul îl organizează în fiecare an și unde noutățile sunt prezentate chiar de către vedetele Discovery. Pe scurt, cea mai cunoscută companie media non-ficțiune din lume a început să-și extindă portofoliul și să se dezvolte și pe alte zone, precum zona de „free-to-air“ (n.r. – canale libere la retransmisie) - prin achiziții de genul SBS Broadcasting în țările nordice, Switchover Media în Italia sau canalul „Fatafeat“ din Dubai -, zona de programe de ficțiune și entertainment sau zona de p