History este canalul de documentare cel mai vizionat din ţara noastră, în condiţiile în care a rămas unul dintre puţinele posturi de nişă de pe piaţă, odată cu eliminarea din grila RDS a posturilor Discovery, conform Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor.
Astfel, peste 500.000 de telespectatori unici pe zi urmăresc History România, potrivit Asociaţiei pentru Măsurarea Audienţelor (ARMA). Publicul urban este reprezentat cu precădere de bărbaţi (peste 60% din audienţă) şi persoane cu vârsta cuprinsă între 16 şi 54 de ani (peste 80%).
Ca urmare a acestor rezultate, deţinătorul History, A+E Networks, a decis să lanseze chiar şi un feed separat pentru History România, iar unul dintre scopurile acestui feed va fi şi acela "de a oferi pe viitor conţinut local, creat conform dorinţelor telespectatorilor români”, a explicat directorul de vânzări al A+E Networks, Justin Stephenson.
"Suntem încântaţi să fim canalul numărul 1 în segmentul pe care activăm, în acest moment. History este distribuit în România încă din 2008 şi ne-am concentrat permanent pe consolidarea prezenţei noastre aici. Următorul pas din strategia noastră de business îl reprezintă creşterea vânzărilor de publicitate prin investiţii în conţinut şi în campanii de marketing memorabile”, a declarat directorul A+E Networks, Tom Davidson.
History include cinci emisiuni, considerate a fi cele mai populare din grila postului: “Aşii amanetului” (“Pawn Stars”), “Războiul depozitului” (“Storage Wars”), “Extratereştri antici” (“Ancient Aliens”), “Colecţia de la Count’s Kustoms” (“Counting Cars”) şi “Aşii amanetului din Louisiana” (“Cajun Pawn Stars”).
HISTORY este, în prezent, printre puţinele canale de documentare de pe piaţa românească, după ce Discovery Channel a ieşit din grila operatorului RCS&RDS.
În noiembrie 2012 RCS&RDS a solicitat aprobarea Consiliului Naţional