Unul dintre sloganurile campaniei gândul"Why Don't You Come Over" a ajuns să fie discutat în Comisia de Afaceri Interne din Parlamentul Marii Britanii, care a audiat marţi mai mulţi oficiali britanici, dar şi pe ambasadorii României şi Bulgariei, pentru a stabili ce impact va avea migraţia din aceste două ţări către piaţa muncii din Regatul Unit, începând cu 1 ianuarie 2014, când restricţiile vor fi eliminate.
ROMÂNII AU TALENT LIVE sezonul 3 semifinala 4. Cine sunt cei 12 concurenţi din această seară de la ROMÂNII AU TALENT
Şeful Comisiei, parlamentarul laburist Keith Vaz, l-a întrebat pe ambasadorul român Ion Jinga despre campania gândul şi impactul pe care aceasta l-a avut, moment care a relaxat atmosfera audierii, provocând râsetele parlamentarilor care erau la curent cu mesajele gândul. "Au spus pe site-ul lor că jumătate dintre femeile din România arată precum Kate Middleton, iar cealaltă jumătate arată precum sora ei", a spus zâmbind laburistul Keith Vaz.
Gândul şi GMP Advertising au lansat, la sfârşitul lunii ianuarie, campania „Why Don’t You Come Over”, ca răspuns la o presupusă campanie britanică de descurajare a românilor şi bulgarilor care au de gând să plece la muncă în Marea Britanie. Atunci, i-am invitat pe britanicii care se tem de venirea românilor să vină ei în România şi să afle de ce este atât de bine aici, încât Prinţul Charles şi-a cumpărat o casă.
Totul a plecat de la anunţul unui oficial din Guvernul britanic că va exista o campanie oficială de descurajare a imigranţilor români şi bulgari, iar presa din Regat a promovat mesajul, The Guardian ajungând să organizeze un concurs în care cititorii să propună afişe şi sloganuri pentru campania guvernamentală. Britanicii au reacţionat însă negativ, bătându-şi joc prin mesajele create de intenţia guvernului lor. Ulterior, premierul David Cameron a declarat că nu există o