Televiziunea History vrea să se impună pe piaţa audiovizualului din România, prin adaptarea grilelor sale de programe la aşteptările telespectatorilor români şi prin producţia de conţinut local, a declarat Tom Davidson, Managing Director al companiei A+E Networks UK.
Tom Davidson, Managing Director al A+E Networks UK, Justin Stephenson - Director, Ad Sales şi Chris Hancox, Senior Director, Marketing & Communications, au prezentat, joi seară, într-un eveniment organizat la Bucureşti, planurile pentru extinderea History în România.
În acest context, Tom Davidson a declarat că History este distribuit în România încă din anul 2008, însă prezenţa televiziunii pe piaţa audiovizualului românesc a fost consolidată odată cu intrarea pe RCS&RDS, anul trecut.
Potrivit lui Davidson, History are în prezent în jur de 3 milioane de abonaţi în România, fiind prezent în ofertele RCS&RDS, Romtelecom (DTH), UPC şi iNES IPTV. "Vrem să ne extindem distribuţia şi în grilele operatorilor de cablu mai mici", a spus Davidson.
De asemenea, datele Asociației Române pentru Măsurarea Audiențelor (ARMA), arată că peste 500.000 de telespectatori unici pe zi urmăresc History România. Aceștia au vârsta de 18-49 ani și provin din mediul urban.
“Piața din România este una dintre piețele noastre cheie din Europa. Ratingul înregistrat de History până acum determină noi investiții pe partea de marketing. Odată cu lansarea feed-ului nostru separat pentru History în România, putem acum localiza promo-urile și publicitatea. Mai mult, avem posibilitatea de a oferi pe viitor conținut local, creat conform dorințelor telespectatorilor români”, a declarat Justin Stephenson, Director, Ad Sales, A+E Networks UK.
Televiziunea History vrea să se impună pe piaţa audiovizualului din România, prin adaptarea grilelor sale de programe la aşteptările telespectatorilor români