CNADNR a reuşit să semneze, după 6 luni de la terminarea licitaţiei, contractul de execuţie a tronsonului Gilău - Nădăşel cu firmele Spedition UMB şi Tehnostrade. Contractul cu firmele lui Dorin Umbrărescu, considerat a fi unul din "regii asfaltului" din România, a fost semnat în 22 aprilie cu întârziere de 6 luni, din cauza contestaţiilor.
Costurile pentru realizarea celor 8,7 km se ridică la aproximativ 59 de milioane de euro (258,2 milioane de lei, fără TVA). Durata contractului este de 6 ani, din care 6 luni perioada de proiectare, un an şi jumătate execuţia şi 4 ani de perioada de garanţie.
La licitaţia pentru tronsonul Gilău-Nădăşel au fost depuse 13 oferte. CNADNR a desemnat caştigător consorţiul Spedition UMB-Tehnostrade, dar rezultatul licitaţiei a fost contestat cu numai cateva ore inainte de semnarea contractului. In urma contestaţiei, CNADNR a fost obligată să reevalueze ofertele. Lucrările la tronsonul Gilău - Nădăşel ar urma să pornească in aceasta vară şi au ca termen de finalizare anul 2015.
CNADNR a reuşit să semneze, după 6 luni de la terminarea licitaţiei, contractul de execuţie a tronsonului Gilău - Nădăşel cu firmele Spedition UMB şi Tehnostrade. Contractul cu firmele lui Dorin Umbrărescu, considerat a fi unul din "regii asfaltului" din România, a fost semnat în 22 aprilie cu întârziere de 6 luni, din cauza contestaţiilor.
Costurile pentru realizarea celor 8,7 km se ridică la aproximativ 59 de milioane de euro (258,2 milioane de lei, fără TVA). Durata contractului este de 6 ani, din care 6 luni perioada de proiectare, un an şi jumătate execuţia şi 4 ani de perioada de garanţie.
La licitaţia pentru tronsonul Gilău-Nădăşel au fost depuse 13 oferte. CNADNR a desemnat caştigător consorţiul Spedition UMB-Tehnostrade, dar rezultatul licitaţiei a fost contestat cu numai cateva ore inainte de semnarea contr