Producătorul sud-coreean de automobile Hyundai și-a cerut scuze și a retras pentru o reclamă online la unul dintre modelele sale, după ce a primit mai multe plângeri, informează BBC News.
"Viralul ofensator" în care un bărbat încearcă să se sinucidă subliniază caracteristicile ecologice ale mașinii.
La scurt timp de la lansarea clipului, pe site-urile de socializare au apărut valuri de critici dure la adresa Hunday.
O bloggeriță londoneză, al cărei tată s-a sinucis într-o mașină, în 1990, a descris reclama drept ”goală de conținut” și ”bolnăvicioasă”.
”Când a început reclama dumneavoastră, am început să tremur. Tremuram atât de tare încât a trebuit să-mi pun paharul jos înainte să-l vărs. Apoi am început să plâng”, scrie Holly Brockwell pe blogul său.
"Surprinzător, când am văzut că bărbatul din reclamă nu moare datorită sistemului Hyundai, nu m-am oprit din plâns. Nu am simțit că mesajul vostru amuzant a meritat lacrimile mele. M-am simțit goală și rău. Îl voiam pe tatăl meu înapoi", a mai scris femeia în scrisoarea deschisă adresată Hyundai și Innocean, agenția de publicitate care a făcut clipul.