Circa 30 de oameni de afaceri din regiunea Moldovei au învăţat, ieri, cum pot să dezvolte relaţii cu alţi omologi cu ajutorul internetului de la liderii All Biz România. Experţii companiei le-au explicat participanţilor, cu exemple concrete, cum îşi pot expune produsele şi serviciile pentru publicurile lor ţintă, atât din România, cât şi din străinătate, cu ajutorul acestei modalităţi de business.
„Pe platforma all.biz se tranzacţionează produse şi servicii. Este un mediu în care companiile interacţionează şi au posibilitatea să se promoveze foarte multt. Ca să vedeţi ce înseamnă all.biz, deja există înscrise peste 1.250.000 de companii din 89 de ţări, vizitatorii având acces la peste 16 milioane de produse şi servicii. Aici vom ocazia să ne cunoaştem şi chiar să legăm parteneriate. Unii dintre dumneavoastră vor pleca acasă cu cinci, zece sau chiar 20 de cărţi de vizită”, a declarat Ciprian Alexa, directorul All Biz România. Pentru a-şi promova produsele, oamenii de afaceri îşi pot achiziţiona pachete de promovare puse la dispoziţie de companie şi vor putea intra în contact cu firme de pe cinci continente. All Bizz nu este prima companie de acest gen din lume, însă reprezentanţii acesteia spun că au avut o strategie de dezvoltare mult mai bună. „Noi nu am inventat roata, chiar nu avem această pretenţie. Noi doar am folosit mult mai productiv ceva pe care oricine îl poate avea la îndemână, adică internetul”, le-a transmis invitaţilor Ana Maria Pârjol, manager în cadrul companiei. www.all.biz.ro este una dintre cele mai mari platforme internaţionale B2B din lume, având peste 247 milioane de vizitatori pe an. Google situează site-ul pe locul 415 în ierarhia celor mai accesate site-uri, dintr-un total de 200 milioane de resurse web existente în lume.
Circa 30 de oameni de afaceri din regiunea Moldovei au învăţat, ieri, cum pot să dezvolte relaţii cu