Postul TV "History" este numărul 1 în topul staţiilor TV de documentare din România, conform unui top realizat printre locuitorii mediului urban, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, de către ARMA (Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor).
Ca urmare a unei evoluţii foarte bune a ratingului canalului HISTORY şi a investiţiilor recente din România, cu scopul de a localiza transmisia, A+E Networks UK îşi lansează acum serviciul de vânzare a spaţiului publicitar în România.
Tom Davidson, Managing Director, A+E Networks UK, declară: “Suntem încântaţi să fim canalul numărul 1 în segmentul pe care activăm, în acest moment. HISTORY este distribuit în România încă din 2008 şi ne-am concentrat permanent pe consolidarea prezenţei noastre aici. Următorul pas din strategia noastră de business îl reprezintă creşterea vânzărilor de publicitate prin investiţii în conţinut şi în campanii de marketing memorabile.”
Potrivit datelor oferite de ARMA, peste 500.000 de telespectatori unici pe zi urmăresc HISTORY România (18-49 urban). Publicul urban este reprezentat cu precădere de bărbaţi (peste 60% din audienţă) şi persoane cu vârsta cuprinsă între 16 şi 54 de ani (peste 80%).
În martie, HISTORY a lansat prima sa campanie de marketing, “HISTORY te scoate din rutină”, ce a inclus expunere pe TV, radio şi presă, alături de o serie de autobuze personalizate care au circulat prin capitală. Noua campanie a avut ca focus cele cinci emisiuni din timpul săptămânii, care încep de la 21.00 şi s-au dovedit a fi printre cele mai populare din grila postului: “Aşii amanetului” (“Pawn Stars”), “Războiul depozitului” (“Storage Wars”), “Extratereştri antici” (“Ancient Aliens”), “Colecţia de la Count’s Kustoms” (“Counting Cars”) şi “Aşii amanetului din Louisiana” (“Cajun Pawn Stars”).
Performanţele înregistrate de HISTORY î