Compania sud-coreeana Hyundai si-a cerut scuze si a retras o reclama online in care un barbat incearca sa se sinucida cu fumul de la teava de esapament, dupa ce a primit mai multe plangeri.
In viral, barbatul se aseaza in noul model Hyundai si introduce pe geam un furtun conectat la teava de esapament, incercand sa inhaleze fumul pentru a-si pune capat zilelor. Tentativa esueaza datorita calitatilor eco ale noului model, care produce "100% emisii pe baza de apa", relateaza BBC.
Reprezentatii companiei au declarat ca "le pare sincer rau pentru viralul ofensator". Reclama, menita sa puna in evidenta emisiile 100% pe baza de apa, a starnit nemultumire si a dus la numeroase plangeri pe retelele de socializare. Holly Brockwell, o britanica al carei tata s-a sinucis intr-o masina in 1990, a scris pe blogul personal ca s-a simtit "pustiita si dezgustata" in momentul in care a vazut clipul.
Femeia a postat pe blog o scrisoare deschisa pentru Hyundai si Innocean, agentia de publicitate care a facut reclama, in care a mentionat ca "a inceput sa tremure din primele secunde ale viralului". "Tremuram atat de tare, incat a trebuit sa-mi las bautura jos din mana pentru a nu o varsa. Apoi am inceput sa plang", a spus britanica de 27 de ani.
Oficialii Hyundai au precizat ca "reclama a fost creata de o agentie de publicitate afiliata din Europa, fara ca firma sud-coreeana sa-i ceara sau macar sa aprobe viralul". "Este impotriva valorilor noastre ca si companie si ca membri ai unei comunitati. Le cerem scuze tuturor celor care au fost afectati de o asemenea tragedie", a adaugat Hyundai. Innocean si-a cerut, de asemenea, iertare.
Compania sud-coreeana Hyundai si-a cerut scuze si a retras o reclama online in care un barbat incearca sa se sinucida cu fumul de la teava de esapament, dupa ce a primit mai multe pla