Incepand cu luna aprilie, Deniz Coaca este strategic planner si online specialist in cadrul Friends Advertising, agentie de publicitate independenta detinuta majoritar de Sorin Tranca, antreprenor in publicitate si proiecte sociale.
In ultimii cinci ani, Deniz Coaca a activat in mediul digital, unde a dezvoltat sau si-a adus aportul la diverse campanii de performance marketing si new media pentru clienti din domenii precum: sanatate, infrumusetare, telecomunicatii si actiuni umanitare. Expertiza lui Deniz consta in optimizarea de check-out process, usability testing, optimizare de UX design, campanii CPC integrate cu social media, planificare si achizitie de media online.
Prin atragerea lui Deniz in echipa, agentia va dispune de instrumente de optimizare a investitiilor in comunicare ale clientilor sai.
"Online-ul nu minte. Aici vezi reactiile consumatorului la fiecare pas. Prin analiza poti corecta sau imbunatati mix-ul de comunicare in timp real”, spune Deniz Coaca. “Misiunea mea la Friendz este dubla: intai, sa scot online-ul din categoria
Deniz, care a studiat Sociologia la Zurich (Elvetia) va utiliza metode stiintifice, de natura sociologica, pentru a surprinde cat mai fidel cu putinta deprinderile consumatorilor. Citeste si:Friends Advertising a realizat rebranding-ul Bursei din SibiuFriends Advertising, o mansarda pentru prieteniIMSG iese din actionariatul Friends Advertising. Discutii cu o noua retea de comunicare
In luna aprilie, la 10 ani de la fondare, Friends Advertising a demarat un proces de reinventare a business-ului, in era digitala a comunicarii. Agentia are la dispozitie aproximativ 500.000 de dolari pentru a sustine intreaga cons