HISTORY, principalul canal TV din portofoliul liderului de piaţă în distribuţia canalelor de entertainment, A+E Networks UK, un joint venture între A+E Networks şi BSkyB, este numărul 1 în topul staţiilor TV de documentare din România.
Topul a fost realizat printre locuitorii mediului urban, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, conform datelor furnizate de ARMA (Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor).
HISTORY a aderat la ARMA în februarie 2013 şi, începând cu această lună, a lansat un feed de transmisie localizat, putând astfel asigura grile de programe, promo-uri şi campanii de marketing personalizate pentru România.
Ca urmare a unei evoluţii foarte bune a ratingului canalului HISTORY şi a investiţiilor recente din România, cu scopul de a localiza transmisia, A+E Networks UK îşi lansează acum serviciul de vânzare a spaţiului publicitar în România.
“Suntem încântaţi să fim canalul numărul 1 în segmentul pe care activăm, în acest moment. HISTORY este distribuit în România încă din 2008 şi ne-am concentrat permanent pe consolidarea prezenţei noastre aici. Următorul pas din strategia noastră de business îl reprezintă creşterea vânzărilor de publicitate prin investiţii în conţinut şi în campanii de marketing memorabile,” a declarat Tom Davidson, Managing Director, A+E Networks UK.
Potrivit datelor oferite de ARMA, peste 500.000 de telespectatori unici pe zi urmăresc HISTORY România (18-49 urban). Publicul urban este reprezentat cu precădere de bărbaţi (peste 60% din audienţă) şi persoane cu vârsta cuprinsă între 16 şi 54 de ani (peste 80%).
“Piaţa din România este una dintre pieţele noastre cheie din Europa. Ratingul înregistrat de HISTORY până acum contribuie la dezvoltarea de noi oportunităţi, determină noi investiţii pe partea de marketing şi sporeşte interacţiunea cu comunitatea locală prin social media. Oda