History, principalul canal TV din portofoliul A+E Networks din Marea Britanie, este numărul 1 în topul staţiilor TV de documentare din România, potrivit datelor furnizate de ARMA (Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor), în urma efectuării unui studiu printre locuitorii mediului urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani,
Potrivit unui top realizat de de ARMA , în perioada perioada februarie – aprilie 2013, printre telespectatorii din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, History Channel ocupă locul fruntaş în topul staţiilor TV de documentare, din România, unde este prezent din 2008.
Potrivit datelor oferite de ARMA, peste 500.000 de telespectatori unici pe zi urmăresc History România, 60% din audienţă fiind constituită din bărbaţi.
Colecţia de la Count's Kustoms.
În martie, HISTORY a lansat prima sa campanie de marketing, „History te scoate din rutină“, ce a inclus o serie de autobuze personalizate ce au circulat prin Capitală. Noua campanie s-a concentrat pe cele cinci emisiuni care în timpul săptămânii încep de la ora 21.00: „Aşii amanetului“ (Pawn Stars), „Războiul depozitului“ (Storage Wars), „Extratereştri antici“ (Ancient Aliens), „Colecţia de la Count’s Kustoms“ (Counting Cars) şi „Aşii amanetului din Louisiana“ (Cajun Pawn Stars).
Aşii amanetului din Louisiana
Lansat pentru prima dată în Marea Britanie, în noiembrie 1995, History Chanel ajunge acum în peste 330 de milioane de locuinţe, din mai mult de 150 de ţări, având un conţinut tradus în peste 38 de limbi.