Consilierii generali ai Capitalei au votat sâmbătă, cu 30 de voturi pentru şi 15 abţineri, ca Bucureştiul să participe la proiectul european de sisteme de transport suspendate, de tipul telecabinelor.
Proiectul va fi pus în practică împreună cu compania Overland Transport Systems (OTS) din Anglia, cea care se va implementa transportul în mai multe ţări europene.
Bucureştenii se vor plimba cu telecabinele pe traseele obişnuite cu opriri în actualele staţii de autobuz, tramvai sau troleibuz. Traseul va avea loc pe o distanţă de maxim 10 kilometri, iar cabinele vor putea să transporte cel mult patru persoane sau un scaun cu rotile şi o persoană, maxim două. De asemenea, greutatea maximă ce va putea fi transportată este de 400 de kilograme, viteza medie de transport, de 50 de kilometri pe oră, iar numărul maxim al călătorilor transportaţi pe oră, pe fiecare direcţie de mers - de aproximativ 5.000 de persoane. Toate cabinele vor fi echipate cu instalaţie de încălzire, aer condiţionat, cu camere de supraveghere video în interior sau în exterior.
Consilierii generali ai Capitalei au votat sâmbătă, cu 30 de voturi pentru şi 15 abţineri, ca Bucureştiul să participe la proiectul european de sisteme de transport suspendate, de tipul telecabinelor.
Proiectul va fi pus în practică împreună cu compania Overland Transport Systems (OTS) din Anglia, cea care se va implementa transportul în mai multe ţări europene.
Bucureştenii se vor plimba cu telecabinele pe traseele obişnuite cu opriri în actualele staţii de autobuz, tramvai sau troleibuz. Traseul va avea loc pe o distanţă de maxim 10 kilometri, iar cabinele vor putea să transporte cel mult patru persoane sau un scaun cu rotile şi o persoană, maxim două. De asemenea, greutatea maximă ce va putea fi transportată este de 400 de kilograme, viteza medie de transport, de 50 de kilometri pe oră, iar nu