Moda megafoanelor zgomotoase de pe Litoral ar trebui inlocuita cu promovarea moderna online, fie ca este vorba de spectacole de circ, concerte sau programe de divertisment, considera presedintele Federatiei Patronatelor din Turism si Servicii, Dan Matei Agathon.
"Moda masinilor cu megafoane care asurzesc turistii prin statiuni, anuntandu-i orele de desfasurare a spectacolelor de circ, ar trebui sa inceteze. In locul vocii sparte din megafon, programul online al tuturor concertelor, spectacolelor sau diferitelor programe de divertisment ar aduce un aer de modernitate pe malul romanesc al Marii Negre", arata Agathon, intr-un comunicat remis, duminica, AGERPRES.
FPTR apreciaza ca Litoralul romanesc nu este promovat corespunzator in mediul online, desi acesta a devenit principala modalitate de atragere a turistilor in ultimii ani.
"Odata cu aparitia platformelor de socializare, a devenit o moda si o obisnuinta ca turistii, cel putin cei straini, sa verifice destinatiile pe care doresc sa le viziteze si sa ia decizii in functie de prezentarile online. Litoralul romanesc este inca la inceput din acest punct de vedere, iar o dezvoltare in mediul virtual a promovarii este necesara atat pentru atragerea de turisti straini, cat si pentru o mai buna ghidare a vizitatorilor in vederea evenimentelor care se organizeaza din ce in ce mai des pe Litoral. Promovarea turistica romaneasca trebuie sa iasa din epoca pliantelor prafuite si a site-urilor arhaice si sa intre in competitia interactivitatii cu turistii, folosind platformele sociale, rezervarile online si tot angrenajul generos de captare a atentiei pe care il pun la dispozitie aplicatiile multimedia si internetul", subliniaza FPTR.
Patronii din turism considera ca "fiecare statiune trebuie sa aiba un site atractiv, cu prezentari detaliate, cu informatii utile, dar si cu tururi v