Sorin Oprescu a fost reales doar pentru ca a stiut sa se lipeasca de proiectele deja incepute si, cu un buget urias, nu le-a dat drumul pana la receptie.
Stadionul National si Pasajul Basarab i-au adus al doilea mandat, dar ambele au fost incepute de predecesorii sai - Videanu si Basescu.
Nimic insa din promisiunile cu care ademenea in 2008 bucurestenii. Nici de cainii comunitari nu i-a scapat, nici traficul nu a fost eliberat, asa cum nici locuri de parcare nu gasesti.
Cat despre dezvoltarea infrastructurii rutiere, primarul Capitalei nici macar nu mai indrazneste sa mai vorbeasca. Autostrada suspendata, maximul mistoului pe care medicul si l-a permis la adresa a peste 2 milioane de romani, ramane inca gluma preferata a lui Oprescu. Nu a renuntat la ea nici in campania din 2012, cand a reluat caterinca si, in ciuda tuturor zambetelor, s-a jurat ca tot o va termina pana la urma.
Nu ca ar fi promis din nou. Anul trecut, primarul nu a mai trebuit sa se compromita cu nicio promisiune, doar ca venise vorba despre celebra autostrada suspendata si medicul nu s-a putut abtine sa nu mai faca inca un misto.
Dupa obtinerea celui de-al doilea mandat, Oprescu a anuntat ca acesta va fi primul proiect propus CGMB. O alta gluma. Pana acum Consiliul nu a aprobat decat indicatorii tehnico-economici ai studiului de fezabilitate pentru autostrada zburatoare.
Cum valoarea totala a investitiei a fost estimata la peste 1,5 miliarde de euro, iar banii nu exista, Oprescu asteapta sa vina investitorii straini sa-i finanteze fantasmagoria.
Si cum in locul implinirii promisiunilor, primarul le-a dat bucurestinilor ceasuri placate cu aur, mosi Craciun in numar record si cei mai lungi carnati din lume, la fel s-a intamplat si in cazul zburatoarei. Daca tot nu a gasit bani pentru autostrada, primarul s-a gandit sa